Nya destinationer

Idag packade vi vara vaskor och sa hejda till Boracay och manniskorna dar, aven om jag kommer sakna allt sa kanns det skont att komma ivag igen. Vi sitter nu i staden Kalibo och invantar ratt tid att aka till flygplatsen dar vi ska spendera natten innan flyget mot Manila gar. Fran Manila aker vi sedan direkt vidare till Busuanga dar vi har ett rum bokat i Coron town.

Som utlovat har nu en del av bilderna lyckats foras over till datorn, tyvarr bara bilder fran Kina an sa langa. Vi har faktiskt varit ratt daliga pa att ta bilder i Philippinerna maste jag erkanna, men det beror framst pa en kranglande kamera och brist pa fungerande adaptrar. Forhoppningsvis ska det problemet inte finnas fran och med idag eftersom Diana inforskaffat en kamera! Oj, ja det jag ville komma till var att jag inte kan lagga upp nagon bild med dagens datum pa... Men ett genomgande tema under den var resa har varit att vi varit ett minst lika hett fotomotiv som sevardheterna bland de overiga besokarna vilket resulterat i manga roliga bilder, som denna "fighting pose-bilden" utanfor Pearl Tower i Shanghai.

Kommentarer
Postat av: lillemor

mitt älsklingsgull! saknarej ju! <3

2012-01-13 @ 16:55:37
URL: http://lilleemor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0