Believe it or not

Nog visste jag att man kan känna sig helt slut, färdig och dödstrött efter en tuff arbetsvecka, men efter en dag? Jobbat från morgon till kväll med att ta emot kartonger, packa upp, sortera och prismärka allt. Efter dagen var avklarad började jag gå "hemåt", jag hade helt enkelt inte ork att tänka ut vilken buss jag skulle ta. Kvällspromenaden blev dock inte allt för lång innan rädslan för att bli överfallen tog över och jag sprang till närmaste busshållplats.
Ska räkna blåmärken imorgon, om jag tar mig ur sängen vill säga. Men det måste jag eftersom vi kör igång klockan 8 imorgon igen. Dagen har ändå varit rätt rolig, tro det eller ej. Shoppingcentret kommer bli grymt, men det är fortfarande en del att göra där innan den 13:e.
Vi måste (kan ju låtsas att jag tycker det är något negativt, även fast jag egentligen älskar det) bära ett "butikskort" för att få passera genom den provisoriska ingången till Westfield.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0