Ugglor i mossen

Lång sovmorgon - en bra start på dagen alltså. Begav mig sedan mot centrum för att inhandla schampo, balsam, dushcreme, bodylotion samt sådant mer åt det matiga hållet. Måste säga att jag har väldigt bra smak när det gäller duschgrejer, och även om jag inte fick tag på Sunsilk och LdB är jag nöjd med resultatet!
Någonting jag fastnat ordentligt för är ugglesmycken (någonting som Majita har introducerat mig till) och jag var bara tvungen att visa ett halsband som jag hittade förra veckan. Blev dock inget uggleköp eftersom storleken, eller rättare sagt tyngden, gjorde mig lite oroad över hur länge jag skulle orka bära det innan nackmusklerna säger ifrån.

Kommentarer
Postat av: s

mimmi, helt ärligt...KAN man verkligen vara nöjd utan Ldb och sunsilk?

2011-09-07 @ 22:37:57
URL: http://sofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0