Plaistow station

Måste börja med att säga att jag SKA fixa designen på denna här sidan någon gång i framtiden, när och hur vet ingen, men det kommer. Bildtorkan varar inte för evigt den heller, believe me. Varit och lämnat hälften av mina tillhörigheter i Stratford och uthämtat nycklar till lägenheten. Mötte mycket underliga människor på vägen, ibland kan man ju undra vad det var som gick fel. Den stora hemska väskan har jag sparat till imorgon, tur att händerna fått vila en vecka sedan senast jag var tvungen att släpa på den genom halva London! Nu sitter jag och myser sista kvällen i sängen på vandrarhemmet, utanför rummet är det en kille som sjunger och spelar gitarr så bra att jag överväger att stanna här en dag till (valet av låtar gå INTE direkt heller att klaga på). Shit, får rysningar, måste gå ut och kika vem det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0