Landing in London

Den här dagen har inte börjat allt för tokigt! Kollade på rummet i Stratford och jag gav det godkänt, så det blir "flytt" ikväll och imorgon. Rummet delas med en annan tjej och lägenheten med ytterligare tre, spännande att se hur det går, men är nog inte för evigt... Jag har ringt tjejen på Inditex "Recruitment Centre" som en tok hela dagen, för att tacka ja till jobbet på Zara, utan resultat. Höll på att få nervsammanbrott (samt bita sönder läppen) eftersom jag fick för mig att dom skulle ge jobbet till någon annan. Tillslut fick jag prata med en annan som jobbar där (samma kille som höll i gruppintervjun i torsdags) och vips så var problemet löst! På torsdag skriver jag på papper och på fredag är det dags att sätta igång att jobba. Ska vara med ända från start i butiken eftersom den ska finnas i shoppingcentret Westfield, vilket visst ska vara Europas största. NICE.

Kommentarer
Postat av: Jossan

hur ofta kommer du att jobba?! :)

2011-09-05 @ 20:38:21
URL: http://kursivt.blogg.se/
Postat av: Frida

GRATTIS igen gumman!! Grymt bra jobbat! :D Är stolt över dig.

2011-09-06 @ 09:54:40
Postat av: maja

alltså. även om du är där borta, du vet london. jag har ändå koll på ditt läppbitande. i see you. och jag kommer aldrig tolerera det.



på tal om london. fan vad bra du är, favvomimmi. ska snart hälsa på dig, snart snart. siktar på november. puss

2011-09-07 @ 23:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0