Goodbye, hello

I morse åt jag min sista frukost på vandrarhemmet (vitt bröd med marmelad), packade väskorna och begav mig till tunnelbanan. Från en sida av London till en annan lyckades jag förflytta mig med den stora blå väskan.

Efter att ha fyllt alla galgar i garderoben med kläder slog jag och min rumänska rumskompis följe till affären och jag inhandlade både makaroner, ägg, äpplen och morötter. Fick veta att det här området är bra om man vill sova, inte om man vill att det ska hända saker. Jag känner mig rätt nöjd med det utlåtandet eftersom jag tror att det händer nog med saker på andra ställen i London. Efter handlingen gick jag tillbaks till rummet och målade naglarna, det behövdes.
Höll nästan på att glömma, mammas sista minuten idé om ett extra örngott har kommit till användning. Dock inte till en till kudde utan eftersom kuddarna är så långa här att det krävs två örngott för att täcka dem. Måste inhandla ett "brittiskt" och även ett par inomhustofflor snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0