Blått och gult

Så, gårdagsnatten var väldigt lyckad. Den spenderades i Covent Garden tillsammans med ett gäng härliga svenskar och danskor, inga klagomål faktiskt! Lyckades ta mig tillbaka till mitt lilla krypin med buss också, inte för att det överhuvudtaget funnits några tvivel på att det skulle kunna gå annat än galant.
Den här dagen har inte varit så dålig den heller. Jag och Denise gjorde en trip till IKEA för att få känna på lite Sverige-känsla. Det resulterade i ett paket knäckebröd och ballerina för min del! Och en kanelbulle of course.
På väg hem tog jag en sväng till jobbet för att kika på mitt schema, var inte brist på shoppingsugna människor - snarare på luft. Hursomhelst såg schemat bara bra ut och jag var tacksam över att inte behöva spendera kvällen i folkvimlet. Hade dock lite svårt att slita mig från KIKOs butik, tror bilden kan förklara varför.

Kommentarer
Postat av: ms maja

Kiko Kiko Kiko. Vilket paradis.

2011-09-20 @ 11:40:47
Postat av: s

nagellacksgalningar, haha-

2011-10-11 @ 12:02:19
URL: http://sofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0