Back again

Jag erkänner att jag inte är bäst i världen på att komma ihåg att blogga, även om det känns som att jag gör det ofta. Men det kanske beror på att jag har börjat tänka ihop blogginlägg för mig själv. Jag liksom tänker ihop en text i huvudet och sen känns det som att jag har skrivit ner den, låter sjukt och det är det kanske också. Skulle man kunna följa den bloggen skulle man aldrig få sluta läsa kan jag lova.
Idag har jag fixat ett bankmöte till imorgon, kände att det kanske var på tiden! I samma veva köpte jag lite mat och ett nagellack. För övrigt har dagen endast bestått av sömn och Ensam mamma söker. Har kommit på att man kan göra havregrynsgröt i mikron, kanske ingen världsnyhet eller så, men för mig är det något fantastiskt bra.
Förresten mamma så lever jag i dina gamla jeans, love it! Något annat som känns bra är att jag från imorgon och två veckor framåt får ha rummet för mig själv då min rumänska kompanjon ska göra ett hembesök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0