A long walk in Green Park

Jaha, då var det fredag och alltså sista dagen Lillemor tänkt stanna och hålla mig sällskap (se till att det blir lite ordning och reda). Torsdagen började med frukost på vandrarhemmet No.8, sedan begav vi oss till Piccadilly Circus för att lämna mig på en gruppintervju för Zara i London. Det visade sig vara så många som 30-40 ungdomar som hade letat sig dit och jag kände mig aningen efter i kunskapsnivån när det kommer till mode och klädesmärken. På något vis lyckades jag ändå ta mig igenom intervjun utan att skämma ut mig helt och hållet. Hittade Lillemor sittandes i en park (vi hade nog kommit överens om det var där jag skulle hämta henne) och vi satt oss för att ta en glass i skuggan för att få en paus från den strålande solen (!). Resten av dagen flängde vi mest fram och tillbaks mellan Dollis Hill, zon 3, och centrum för en till intervju på Zara samt två på en bar. Kan meddela att numera är jag expert när det kommer till vilka färger och stilar som gäller i höst (åtminstone så tror tjejen på Zara det). Resultatet blev två mycket trötta tjejer och en testdag på baren imorgon, men mer om det senare.
Något jag börjat fundera över är vad man bäst skulle kalla min säng för - förvaringsutrymme eller sovplats? Har tyvärr ingen bild att visa, kanske lika bra det förresten, men kan intyga att jag inte har många centimetrar till mig själv över eftersom jag tömt ut halva min packning där. Men det behöver jag ju inte bekymra mig mer över för än ikväll, det börjar vara dags att packa ihop datorn och sticka ut på stan ett tag för att se till att Lillemors väska inte behöver vara lika tom som när vi kom hit.
Chears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0