We pretend that we don't see it

Jag är på jakt efter ett bra gym. Med bra menar jag 1. Rätt sida av London. 2. Något lägre prisklass. 3. Bra utbud av pass. 4. Någorlunda fräscht och andningsbar luft. Kommer väl aldrig bli samma sak som på IKSU, där jag dessutom hade grymma träningskompisar, men något borde väl gå att hitta!
Lite tidigare ikväll var jag och Kim på bio, blev att se "Friends With Benefits" lite sista minuten sådär. Skulle vilja säga att det var en superstor salong med värsta skärmen, men tyvärr hade det varit en lögn. Vi hamnade i en väldigt liten salong med en väldigt inte alls så stor skärm och väldigt få människor (närmare bestämt vi och 6 stycken till). Filmen var i alla fall helt klart sevärd och nu ser jag fram emot Footloose!

Kommentarer
Postat av: s

har du hittat något gym än, gumman!??!

2011-10-19 @ 22:09:44
URL: http://sofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0