Me I wanna go down

Att det ska vara så svårt att bestämma sig för vad man vill, eller rättare sagt för vad som blir bäst. Jag älskar att planera, men samtidigt är det något av det värsta som finns att behöva göra.
Är nu ledig till på onsdag, vilket nog behövs efter de här veckan på jobbet, jag drömde om kläder och storleksordningar i natt. Barnen har haft lov och då har mammorna passat på att shoppa loss inför vintern. Kan lova att jag mer än en gång fått kämpa för att inte tänka allt för hemska tankar om barnen som klättrar upp på borden för att sätta sig på de perfekt vikta klädhögarna som jag just kämpat ihop. Fast, måste nog säga att mammorna kan vara ännu värre.
Dags att göra mig klar för att bege mig mot Stratford där jag ska träffa några av mina härliga kollegor för lite middag, blir nog indiskt! Saknar förresten mina otroligt fina vänner där hemma i Sverige, a lot.

Kommentarer
Postat av: ms maja

Jag åt också indiskt ikväll. nästan som vi gör det tillsammans? saknar dig också, puss

2011-10-30 @ 18:27:36
Postat av: lillemor

kom heeeem, kom heeem! <3

2011-10-31 @ 00:55:51
URL: http://lilleemor.devote.se
Postat av: fridolina

mimmo, vill ju träna på iksu med dig :(

2011-10-31 @ 16:52:31
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0