September, October

Ska försöka göra en liten resumé av den här helgen som har varit riktigt grym faktiskt, trots frånvaron av nattäventyr. I fredags var det en månad sedan jag och Lillemor kom hit, insåg att det kanske var dags att leka lite turist och se de där sakerna man borde se när man är i London. Big Ben och London Eye till exempel. Så jag och Denise vandrade runt på Londons gator och njöt av vädret!

Under lördagen träffade jag min kusin som bor i Brighton och tagit sig in till storstaden (inte för att Brighton är så smått det heller), måste säga att det var kul att träffa någon hemifrån! Dessutom var det en ganska lugn lördag på jobbet.
Sen så var det söndagen kvar. Extrapass på jobbet, sen mysig middag med Linnea och Trine i Camden Town och tillsist ett glas vin i några av de svenska killarnas nya (och mycket fina) lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0