Dag 40, söndag den 9:e oktober

Sedan det senaste inlägget skrevs har jag spenderat två mycket bra dagar, båda mer eller mindre med Kim. I fredags höll vi oss runt Shoreditch och igår befann vi oss, precis som alla andra människor på jorden, i Covent Garden. På kvällen fick jag användning av mitt nyinköpta fynd från New Look, jag var med det "svensk-danska gänget" i närheten av Camden. Lyckad kväll med en lång och krånglig bussresa hem, och jag somnade till att min lägenhetskompis väckarklocka ringde för fullt.
Har fått ett mail som talar om att min mor och far tänkt sig hit den 12-16 november, det gillas. Ska försöka klura ut några passande aktiviteter, även om jag tror att de hinner tänka ut en del själva!

Kommentarer
Postat av: ms maja

jag saknar dig! men du mår bra, så jag mår bra.

2011-10-09 @ 18:21:32
Postat av: lillemor

nice dress och kul med besök av mor och far!

2011-10-12 @ 02:36:39
URL: http://lilleemor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0