But, this time

Backar bandet några dagar och kör en snabbspolning fram till idag. I lördags blev det en kort sväng längs Portobello Market i Notting Hill med Kim, Johanna och Ellen. Måste börja gå på fler marknader, mysigt och perfekt sätt att fynda på. Efter Notting Hill fick jag besöka Westfield nummer 2 (egentligen nummer 1) för första gången. Jag och Denise åt god middag och bestämde oss för att se Footloose, en film vars affischer inte snålats med i den här staden. Tyvärr blev filmen lite av en besvikelse, men å andra sidan var biostolarna riktigt bekväma.

Söndagen minns minns jag inte... Eller jo, jag jobbade och hade personalmöte, det var ungefär allt. I måndags åkte jag med tåget till Brighton för att hälsa på min kusin där jag blev kvar tills igår. Jättefin stad, trots blåst och lite regn, och trevligt sällskap.
Idag har jag nog näst intill ingenting, hållit mig i området Plaistow/Stratford och bara varit. Och nu håller jag och pappa på att boka biljetter till England-Sverige den 15:e november, so I can't complain!

Kommentarer
Postat av: ms maja

betyder det att du kommer till umeå? eller pappas resa?

Göteborg? snälla?

2011-10-21 @ 22:01:43
Postat av: s

du verkar ha det så himla bra gumman!

2011-10-23 @ 20:44:15
URL: http://sofiawiklund.blogg.se/
Postat av: Sofia R

Blev jätteglad när jag fick reda på att du bloggade! (ännu en internet stalker) haha

Vad roligt att se att det går så bra för dig! Kram

2011-10-24 @ 20:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0