Trick or treat

Hux flux så var det första november. Oktober månad avslutades med två bra kvällar, den första i Westfield på middag med några av kollegorna. Det var helt enkelt en grymt bra kväll.

Eftersom jag jobbade i helgen när resten av staden var ute och firade Halloween försökte jag ta igen det igår. På dagen mötte jag Sam i Stratford för att hitta någonting att ha på sig, det slutade med vingar och huvudbonad för min del. På kvällen tog jag, Joanne, Sam, Nadia och Hannah oss till Piccadilly för en supernatt bland alla möjliga sorters Halloween-varelser.
Efter en lång sovmorgon idag träffade jag Denise i Camden för att gå på marknaden och äta god (och billig) mat i höstsolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0