Thinking about tomorrow

Nu är det bestämt. Om cirkus en månad når jag svensk (snötäckt, I hope) mark och där blir jag kvar till mellandagarna för att kyla ner mig lite. Därefter ska jag, tillsammans med Diana, åka mot varmare breddgrader och IIIHH vad bra det känns att det äntligen är bokat! En sista månad här i London med julmarknader och härliga människor, sedan svensk jul med till och med ännu härligare människor. Nyår i Peking (...), vi får övertala kineserna om att det rätta nya året infaller den 1/1, och därefter Filippinernas långa sandstränder. Just nu känns det otroligt bra att bläddra i min kalender.

Kommentarer
Postat av: fridolina

då måste vi seeees!!!!!!

2011-11-09 @ 22:38:07
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0