När blev solen gul

Nu är livet allt bra härligt faktiskt. Börjat planera för dagarna hemma i Sverige - och de kommer bli bra. Jag har precis bokat in Lillan med julmys och långritt, så jag kan faktiskt inte klaga på att hon numera bor ute i skogen. Imorgon är december och alltså 9 (N-I-O) dagar kvar tills jag kommer hem, vart tog tiden vägen?
Snart dags att sova, den här dagen har varit ganska händelselös förutom en tur till Camden där det blev Zumba och Combat med Linnea. Hum, nu har jag skrivit om träning två inlägg i rad vilket ger en helt felaktig bild av mitt liv här... Hur som, efter en lång resa på tunnelbanan med väldigt tom mage jag bjuden på indiskt av min rumskompis, kunde inte passat bättre.
Halvt telefonlös som jag är, blir det svårt att fixa bilder. Lyckades alla fall fixa från förra veckans dag på Winter Wonderland där jag var med Maria och Susi.
I måndags ansökte jag om visum till Kina, kändes bra att få någonting gjort inför resan. Maria gjorde mig sällskap och sedan fortsatte vi till Westfield White City för en mysig eftermiddag/kväll med några av hennes gamla kollegor. Kommer helt klart sakna mina kollegor här, hur knasiga de än kan vara - men det är nog det som gör dem så bra.
Något jag däremot inte kommer sakna är min rumskompis mystiska musiksmak och "hon den där på andra sidan väggens" nattliga och, av skratten att döma, väldigt roliga telefonsamtal. Eller, kanske kommer jag det?

Kommentarer
Postat av: lillemor

hade vart mkt mysigare med snö på bilderna också!

2011-12-01 @ 00:44:24
URL: http://lilleemor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0