Lost connection

Livet utan telefon är hårt, av någon anledning saknar jag nästan mest Word Feud Men jag får väl skylla mig själv som lyckades slarva bort den någon gång i onsdags på jobbet. Förutom att förlora telefonen medförde jobbet i onsdags att jag missade chansen att få en glimt av Robert Pattinson, som råkade befinna sig bara just utanför Zaras dörrar där premiären av Braking Dawn ägde rum. Kändes som inte lika coolt med att se vax-versionen i måndags.

För övrigt är livet ganska bra. Hann göra massor med bra och roliga saker när mina föräldrar var här. Även om matchen Sverige-England var ganska stillastående och slutade med svensk förlust var det grymt kul att vara på Wembley Stadion måste jag säga. Har även haft bra jobbdagar i veckan, och imorgon är det sista rycket innan lite ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0