Closer

Har äntligen jobbat min sista dag för sommaren! Efter jobbet igår åkte jag till Majsan för en riktig myskväll med både tacos, Lilla My-jakt och filmmys. En bättre Maja är nog svår att hitta.

Tog bussen från Vännäs till Bjurholm i morse, busstiderna kunde knappast varit värre, för att kunna vara med på hoppläger på eftermiddagen. Var med på två pass, det första var ett superlyckat pass med Alina och det andra var ett lugnare, men inte alls tokigt för det, pass med Ronja. Imorgon tänkte jag ta mig tillbaks för en uteritt, gärna i solsken. Mer som ska göras är att börja packa på riktigt, kan inte längre skylla på att jag inte har någon väska att packa i nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0