Inte bara Nästan Underbart

I morse träffade jag Sofia och Maja för en långt mysfrukost på Mekka, gott var det - och ja, mysigt som sagt. Känns lite konstigt att inte få träffa dem fem av sju dagar i veckan nu, nästan så att jag önskar att även vi nu började ännu en termin på Minerva. Nästan.

Tillslut var vi tvungna att lämna av Sofia på Twilfit för jobb, men av med mig blir hon inte riktigt än. Jag och Majita spenderade eftermiddagen på stan, både solsken och regn. Vi undvek allt vad rea och utförsäljning heter och köpte istället varsin blå duschtuss, åt en glass och diskuterade jordgubbsnaglar och gummistövlars hållbarhet. Underbart.

Kommentarer
Postat av: s

vill aldrig bli av med dig, puss

2011-08-23 @ 22:53:53
URL: http://sofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0