365 dagar senare

Det är nu ett år sedan jag skuttade runt på Londons regniga gator tillsammans med Lillemor Holmberg och en galen irländare och sjöng "hit vill jag flytta, hit vill jag flytta!". Som vanligt är det lätt att vara efterklok och önska att kameran fått komma mer till användning...





Nu när jag jag börjar närma mig min efterlängtade återresa varken skuttar eller sjunger jag, ligger snarare sömnlös och försöker tänka ut en bra plan för hur jag ska gå till väga med allt när jag kommer dit. Fast, jag kommer ju ha med mig Lillemor även denna gång, till att börja med iallafall, och vi brukar ju vara ett oslagbart team när det gäller bra planering. Eller ja, det brukar åtminstone lösa sig tillslut!




Kommentarer
Postat av: lillemor

och löser det sig inte, tar vi till flaskan ;)

2011-08-23 @ 00:10:12
URL: http://lilleemor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0